четврток, декември 21, 2006

Младите се колнат во интернет

Сè повеќе кон интернет изданијата:
„Дали традиционалните медиуми ја губат младата публика беше тема на која дебатираа младите и претставници на медиумите.

Дел од младите учесници во дебатата сметаат дека традиционалните медиуми ја губат публиката и како аргументи за тоа ги упатија забелешките на традиционалните медиуми дека програмите што ги нудат не ги задоволуваат нивните вкусови, дека не се заинтересирани за покривање на нивните активности освен ако не се поканети некои важни личности, како и тоа дека интернет изданијата нудат многу повеќе од традиционалните медиуми.

Наспроти ова оние кои беа против ваквото мислење како предност на традиционалните медиуми ги искажаа веродостојноста на податоците, наспроти оние на интернет, како и тоа дека интернет во Македонија користи само 13 проценти од населението, бројка која укажува оти дека традиционалните медиуми не ја губат младата публика.“

Младите се колнат во интернет, медиумите велат дека се апатични:
„Иако интернет и новите медиуми кои го користат како платформа претставуваат алтернатива поблиска до нивниот менталитет и барања, ниското ниво на пенетрација на интернет во Македонија се уште го ограничува нивното влијание како коректор на традиционалните медиуми.“

Расправата се одржала вчера во организација на НВО Инфоцентарот од Скопје и Младинскиот образовен форум. Коментар има и на Комуникации - media blog. Бидејќи првичната информација за ова ја добив преку интернет изданието на еден традиционален медиум (МРТ), а потоа посурфав во потрага по нови информации, дебатата изгледа како излишна - традиционалните и новите медиуми се испреплетуваат и надополнуваат.