понеделник, февруари 19, 2007

Има сепак ефект

EconomistБев зачуден кога пред некој ден ми пристигна email од еден британец кој вели дека деновиве прочитал статија(а и видел реклама) во магазинот за екомонија Economist за тоа каква држава сме за инвестирање.

Човекот(директор на една компанија за WiFi опрема) за да се осигура дали сме навистина првата WiFi земја во светот, не им пишал на провајдерите и фирмите во Македонија, туку нашол Community и решил да ми пише на мене(нас).

Ова ме трогна бидејќи изинатиот период доста луѓе пишуваа за како се трошат парите и дали е потребна ваква кампања. Според мене поголем ефект има пишувањето во вакви магазини и сториите во специјализирани емисии за одредена област како што беше ClickOnLine на BBC, одколку реклами на CNN.

Ова има ефект за странците, а е болна лага за нас македонците, во секој случај на човекот му објаснив:

  • дека имаме одличен информатички кадар кој е движечка сила во светот
  • млади, креативни и паметни информатичари
  • вреден народ
  • ефтина работна сила
  • лоша администрација
  • лошо судство
  • А дека е лага за бесплатниот интернет и 100% пристап на WiFi на целата територија

Деновиве ќе дојде еден инфеститор од USA кој ќе треба да инвестира во Software-ска компанија во која работи(преку интернет) еден мој другар, а јас пак работам во иста таква компанија која гради канцеларии во Скопје и вработува нов млад кадар.

Мислам дека иднината на оваа држава лежи токму во ова област и требаме да обрнуваме повеќе внимание а и да сме горди на талентот на младите наши информатичари.